Tokiko merkataritza jarduera digital eta jasangarrira aldatzeko prestakuntza-programa

02.05.22
Ekonomi Sustapena

Industria, Merkataritza eta Turismo Ministerioak Ermuko Udala izendatu zuen onuradun, merkatuak, hirigune komertzialak, merkataritza ez sedentarioa eta merkaturatzeko bide laburrak babesteko laguntzen deialdian. Deialdia Berreskuratze, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren barruan dago eta Europar Batasunak finantzatzen du (Next Generation funtsak). Ermuak aurkeztutako proiektua osatzen duten jardueren artean merkataritzaren eraldatze digital eta jasangarria bultzatzera eta trebatzera bideratutakoak daude.

Horretarako, tokiko merkataritza tradizionalaren eraldaketa digitala eta jasangarria lagundu eta indartzen duen prestakuntza-programa bat antolatu da. Programak bost atal edo eduki ditu, eta gomendagarria da programa osoa egitea, eraldaketa digital eta jasangarri baterako oinarrizko ibilbide batez osatuta baitago. Hona hemen edukiak:

  1. Sare sozialak: tokiko merkataritza tradizionalak sare sozialei buruzko beharrezko ezagutza bereganatuko du, eta hainbat komunikazio-kanal sortzen ikasiko du, edukia, zuzeneko salmenta-kanala, trafikoa eta bisitak erakartzeko, eta abar sortzeko.
  2. Irudi digitala: parte-hartzaileek beren irudia sortzen eta bultzatzen ikasiko dute. Eduki erakargarrien bidez beren presentzia digitala hobetzeko gaitasuna landuko dute.
  3. Posizionamendu digitala: posizionamendu-estrategia bat jorratu eta ezarriko dute, beren negozioak hobetzeko. Azaroan irakatsiko du eta, horregatik, posizionamendu komertziala landuko dute Gabonetako kanpainari begira.
  4. Kudeaketa-tresna berriak: merkataritza-kudeaketako tresna berriak ezagutuko dituzte, eta 2024tik aurrera Bizkaian derrigorrezkoa izango den TicketBAIko araudia ezagutuko dute.
  5. Ekonomia zirkularra: merkataritza-sektorea prestatu eta sentsibilizatuko du, negozio-ereduan ekonomia zirkularreko, birziklatzeko eta produktuak berrerabiltzeko estrategiak sustatzeko. Ekonomia zirkularraren prozesuak eta funtsezko elementuak identifikatzeko eta iraunkortasunaren eta erantzukizun korporatiboaren arteko harremana ulertzeko gai izango dira.

Prestakuntza-programa hau Ermuko merkatarientzat diseinatuta dago eta aurten gauzatuko da, honako egutegi honen arabera:

  1. Sare sozialak: ekainaren 1etik 24ra.
  2. Irudi digitala: ekainaren 27tik uztailaren 8ra
  3. Posizionamendu digitala: azaroaren 7tik azaroaren 18ra (Gabonetako kanpaina).
  4. TicketBAI: irailaren 26tik urriaren 21era.
  5. Ekonomia zirkularra: bi zatitan banatuta egongo da. Lehena: irailaren 19tik irailaren 23ra. Bigarrena: urriaren 24tik azaroaren 4ra.

Prestakuntza-jarduera horiek doakoak dira, astegunetan emango dira eta 14:00etatik 17:00etara bitarteko ordutegia izango dute, merkatariei bertaratzea errazteko.

Izen-emateak maiatzaren 20ra arte (ostirala) egin ahal izango dira, 14:00etara artean, inprimaki honen bidez: https://forms.office.com/r/nrNYW4PkWM (gaztelaniaz) / https://forms.office.com/r/LFBqdt7W4m (euskaraz)

Oso garrantzitsua da inprimakian markatu nahi diren programako prestakuntza guztiak. Horietara guztietara joatea gomendatzen da aukera dagoelako; izan ere, hainbat talderen saioak ez gainjartzeko moduan antolatuko baita programa. Parte-hartzaileen kopurua ezagutu ondoren, taldeak antolatuko dira eta behin betiko egutegia partekatuko da. Informazio gehiagorako: idatzi pe@udalermua.net postontzira.

Lotutako albisteak

Imagen
28.04.25
Langile kopurua gehitu nahi baduzu edo lan bila bazabiltza...hemen duzu aukera

Enplegu-agentzia da irtenbidea; doako bitartekaritza-zerbitzua da, zeina hobetu egin duen
Imagen
04.04.25
HAZILAN +, laneratzeko programa

Kualifikaturik dauden pertsonentzako programa, enplegurako bi ibilbide dituena
Imagen
03.04.25
Ermuko TalenTIC 2025 jardunaldien egitaraua ixtear

Jardunaldiak ekainaren 11n eta 12an egingo dira Izarra Centren