MK online eta branding-eko 2.0. estrategiak Yolanda Ruizen eskutik Izarra Centren
“Gure start-upa helarazten jendetza zabalari”
Banesto Fundazioak Yuzz programa sustatzen du eta bere ekintzen artean, adituen hitzaldi eta horiekin jardunaldiak izan ohi ditugu hilero Izarra Centren.
Horrelako saioa eskaini zuen Yolanda Ruiz Hervásek astelehenean Izarra Centren. Yolanda Marcom enpresaren eta Espainiako ESET firmako salmenta zuzendaria da. Baita Cedecon Master Social Media enpresako zuzendaria da ere. Social Media Marketing ikasgaiko irakaslea; heziketa, krisialdi, sare sozial eta kazetaritza digitalekoae Villanueva Unibertsitatean, Francisco de Vitoria Unibertsitatearekin ere maiz kolaboratzen duelarik, besteak egitekoen artean.
Yolanda Marketing online salmenta moduari buruz informatu gintuen: 2.0 komunikazioa, start-ups deitzana eta MK -merkataritza- plana eta edukien bidez norberaren marka posizionatzea.
Teknologian oinarritutako munduan bizi gara, guztia oso bizkor aldatzen da eta internet aukeraz eta posibilitatez beterik dago. Aukera zabalak eskaintzen dizkigu. Sarean egon behar dugu, gure enpresa ezagutzera eramateko eta “saltzeko”, baina ez edozein modutan, sozial sareak eta 2.0 plataforma guztiak nola funzionatzen diren jakitzea beharrezkoa dugu, gure bezeroengana heltzeko estrategia diseinatuz. Ingurune honetan, produktuen eta zerbitzuen marka, beren pertzepzioa eta erabiltzeen gomendioak oso garrantzitsuak dira. Horretarako, proiektuaren indarra, sinesgarritasun, ezaugarri bereizgarriak erabiltzen ditugu.
Lotutako albisteak

Gai horiek jorratuko dira ekainaren 11 eta 12ko Ermua TalenTIC 2025 jardunaldietan, Izarra Centre-n

Enplegu-agentzia da irtenbidea; doako bitartekaritza-zerbitzua da, zeina hobetu egin duen

Kualifikaturik dauden pertsonentzako programa, enplegurako bi ibilbide dituena